sâmbătă, aprilie 24

O alta parte

Waaaaaa. Frig. Muult frig. Poate din cauza usii pe care o tin deschisa. :-? Potaia nu se mai opreste din latrat.
Atunci cand mama e nervoasa si nu poate face nimic in privinta asta, spune ca "asta trebuie impuscat".
Potaia trebuie impuscata. L-as pune pe protap, i-as jupui pielea si i-as da-o catelului meu. Thanatos e mare.

Rau. Foarte rau. Poate din cauza ca am bagat in mine cand nu trebuia. As fi putut sa ma gandesc totusi ca's anemica. Mda, azi voi vomita.

Plans, criza de nervi soldata cu moartea unor lucruri dragi mie...Chestiile astea se accentueaza in fiecare zi. :-?
Wooow...ar trebui sa ma calmez. Iar vorbesc cu mama, iar sunt plina de nervi. Imi induce nervozitate cu seringa.
Tremur iar. Fuck it, iar tre' sa sparg ceva.

Teatru de cacat, viata de cacat, tot de cacat. Ma rog...teatru nu chiar. E viata mea. Dar colegi de cacat. Il respect pe Orlando. Mereu am facut asta, pentru ca mi-a daruit o noua viata.

Pot sa zambesc! In sfarsit, pot sa zambesc. E o senzatie ciudata....Sa zambesc...nu sa rad. Sa fiu fericita cu adevarat, nu sa rad din politete sau din mila pentru cineva care a zis cel mai prost banc existential.

Am nodul de nervi in gat.
Mama, cand e nervoasa, are ochii injectati. Mereu tre' sa stau departe de ea in conditiile astea.

Adelina m-a facut sa rad. Si pisoiul meu...Si Lorenzo. Si Revan, Wanda si tipul de a 7-a de care-mi bat joc mai mareu.

Am migrene. Iar. Urasc asta.

Acum vorbesc cu Revan...macar el e "oaza mea de calmitate".

O alta parte a mea....mai wild, mai crazy, mai de spitalu' 9.

Un comentariu:

  1. Eu nu sunt pisoiul tau..eu nu te fac sa razi..eu te fac sa plangi si sa suferi...ma hranesc cu sentimentele tale...

    RăspundețiȘtergere