luni, mai 10

Sunt juna.

Sunt juna! De nimeni nu depand. Si oricum conu' Dumitrache imi poate gasi unu' mai bun decat dumneata.

"Nu te uiti la stele. Din cauza asta nu le vezi". Ei bine, azi m-am uitat. Si ieri, dar la tara e totul altceva. Si, da! Am vazut o stea cazatoare si mi-am adus aminte de melodia aia de la Taxi- stelele care cad. Dar azi m-am uitat pe cerul Bucurestiului, venind de la prieteni buni...in care pot avea incredere si la care pot apela oricand. E frumos afara si e cald. Desigur, imi fug ochii non-stop, dar e caterinca. Radem toti trei, ne distram. Ca intre prieteni. M-am uitat pe cer in noaptea asta. Acum...10 minute. Afara. E frumos! E asa frumos! Si ma gandeam...ce mama naibii? Sunt tanara, nu trebuie sa plang, ci trebuie sa fiu fericita. Nu inima ma controleaza, ci invers. Nu merita, mai ales acum. M-am nascut in secolul gresit.


Nu ascult de tine, ci de mine. Nu ascult de ea, ci de sufletul meu. Nu ascult de nimeni. Daca ma schimb, nu ma schimb pentru tine sau pentru ca ai crezut ca te-am ascultat. Nu. Ma schimb pentru ca simt ca e mult mai bine pentru mine. Nu fii fericit, babe. Uita tot ce am scris pana acum. A fost inutil, mai ales pentru unul ca tine. Vrei sa fiu fericita? Da, voi fi. Dar nu cred cuvintele rostite din gura care odinioara imi spunea ca tine la mine...si ca ma protejeaza...si ca e mandra de mine.

Sunt juna si nu depand de nimeni. Am toata viata inainte si voi profita de fiecare clipa.

Un comentariu:

  1. "sunt tanar doamna , tanar" spunea candva Florian Pitis
    Si da uneori e absurd cand lasi inima sa gandeasca si sa decida in locul tau , uneori e bine sa nu te lasi pacalita de instinct . Iubeste si cu inima si cu mintea .Cel mai bine
    Nu te lasa mintita . Nu merita
    :)

    RăspundețiȘtergere