joi, iulie 12

Punct si de la capat (?)

   Si cum sa nu plang? Si cum sa nu vreau sa ma opresc din respirat si sa mor incet, cu gandul la el? Si cum sa nu ma gandesc la el, cand il vreau atat de mult? Cand stiu ca il iubesc?

De ce mai iubim? De ce nu putem sa simtim....ORICE altceva? De ce nu reusim sa ne oprim, macar, din iubit, atunci cand e nevoie? Atunci cand suntem pe punctul de a suferi, de a ne simti goi, de a ne simti dezbracati de frumusetea ce ne-a inconjurat pana acum putin timp, cand eram de mana cu EL? De ce trebuie sa fie mereu suferinta dupa iubire? Da, poate ca e ciclul etern care pune in miscare lumea, dar de ce?

De ce trebuie sa tremur cand ma gandesc la tine? De ce trebuie sa mi se umple inima de suferinta, atunci cand stiu ca nu te mai am si nu te voi avea niciodata, decat, poate, fizic. Nu ma multumesc niciodata cu atat de putin. Te vreau, te vreau mai mult decat orice pe lumea asta.

Si as vrea sa simt din nou imbratisarea ta calda si protectoare. Si as vrea din nou sa-mi spui: "Totul e bine. Cand sunt eu, nimeni nu te va rani. Nimeni nu te va lovi. Nimeni nu te va face din nou sa suferi."

Si poate ca te iubesc? Si poate ca mi-e tare dor de sarutul tau, de zambetul tau, cand rascoleam asfaltul gol de la Tineretului. Si poate ca mi-e dor de nebunia ta, de deciziile tale luate cu 10 secunde inainte sa iesim din casa plina de amintiri ce acum rascolesc fiecare bucata a sufletului meu.



                                                                                                                                  Te vreau.


2 comentarii:

  1. "De ce trebuie sa fie mereu suferinta dupa iubire?"
    Poate pentru ca este singurul mod in care putem invata sa apreciem cu adevarat ce inseamna a iubi. Si poate pentru ca numai asa ne putem da seama de intensitatea sentimentelor pe care le-am investit. Pentru ca, din pacate, omul a fost construit in asa "hal" incat nu apreciaza un zambet real decat dupa nopti nedormite si iluzii patate de lacrimi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt complet de acord cu tine. Acum, dupa o perioada, imi dau seama. Suferintele sunt facute pentru ca, mai apoi, sa ne hranim din ele si sa ne putem bucura mai mult de forta dragostei cu care suntem inzestrati.

    RăspundețiȘtergere